Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2008 00:41 - Да обичаш или бъдеш обичан-кое предпочиташ?
Автор: blackie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4512 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 29.04.2008 00:57


Ако онова равновесие между двама души липсва... онова приятно усещане за взаимно допълване,когато ти си едната част на сферата,а той/тя е другата,просто го няма... кое ще предпочетеш-да обичаш онзи,без когото не можеш,но несподелено... или да го оставиш и да позволиш да бъдеш с някой,когото не обичаш,но биваш обичан..???
Интересно ми е как мислите вие... как бихте постъпили... но преди да отговорите,моля ви,замислете се сериозно... затворете очи поне за една минута,за да се поставите и в двете ситуации... и когато отделите време за това... посто напишете отговора си... :)
Звучи малко като игра,нали :) И е,но от онези-сериозните,които играеш в живота и която Негово  Величество  Животът  играе с тебе ...  така че,нека поиграем на  любов...
:)))


Тагове:   обичан,   обичаш,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Вече съм се замисляла.
29.04.2008 00:46
Пожелах си да съм с човек, който ще ме обича. И.....внимавай какво си пожелаваш. Случи се.
Обаче не е същото. Не става, когато не е споделено.
От своя страна и аз не искам да съм с някого несподелено.
Има само една истина. Трябва да го има и от двете страни. Това е.
цитирай
2. анонимен - Обич и любов
29.04.2008 01:40
Пак казвам че двете понятия са различни да обичаш някого значи да си готов да дадеш всичко за него (както Графа в една негова песен). А ако той не ти отвръща със същото ? Това не променя нищо поне за мен защото да обичаш някого значи да го обичаш не заради него самият а въпреки това. Какво бих избрал аз да обичам без значение дали ще ми отвърнат със същото.
цитирай
3. viki11 - Хм,
29.04.2008 01:52
верно, има и такава обич, когато не е от значение, дали ти отвръща другият. Обичаш истински.
И не знам защо съм максималист, ами трябва и двамата да обичат истински. Иначе пак не е гот.
Иначе, ако трябва да се избира все пак, аз да обичам истински, а той мен много, много. Не, той мен да обича истински, а аз него много, много. Ооо, неее, това просто са си компромиси. Не може ли и двамата да се обичат? Истински. Както в песента на Графа.........Давам всичко за теб!!!!! И апартамента и колата... Шегичка, но съм сериозна за даването.
цитирай
4. blackie - Viki11
29.04.2008 03:15
viki11, права си за това какво си пожелаваш... не напразно е логото ми в блога ;))) и аз така.. по едно време започнах да искам разни неща и си хванах белята, като се случиха... особено що се отнася до чувства... там нещата стоят толкова по-различно от материалните неща... и толкова пове4е боли...
цитирай
5. viki11 - и нищо не може да ни попречи
29.04.2008 14:39
да се случат. Само че се искат двама искащи, един не стига.
цитирай
6. mathilda - ако трябва да избирам...
29.04.2008 18:29
определено ще избера да обичам и да не отвръщат на чувствата ми, защото съм изживяла това да бъдеш обичан, а самият ти да си студен и е ужасно... по-добре е поне да чувстваш нещо (ако ще и да е болка), но не и сърцето ти да остава леденостудено и безчувствено.
цитирай
7. viki11 - да,
03.05.2008 02:14
а сигурно е много хубаво да обичаш и да бъдат към теб безразлични, ледоностудени. Няма такъв филм. Трябва да има от двете страни.
цитирай
8. desonnac - Може би е много,
08.05.2008 21:01
но предпочитам любовта да е взаимна.
Не вярвам в глупостите, че ако те обичат и ти ще обикнеш след време, ама тва си е мое мнение.
Р.S. труден избор иначе.
цитирай
9. viki11 - точно така,
09.06.2008 00:42
само споделена.
Иначе по-добре фифти-фифти. Примерно 20 на 20. Важното е да има равновесие. Е, и 25 на 20 може да се понесе ;)))
цитирай
10. waterlily - "Любов, която зависи от друг, ...
18.09.2008 18:36
"Любов, която зависи от друг, е бедна любов." Не спирам да си го напомням... :)
цитирай
11. анонимен - hmm..
20.03.2009 19:33
определено ще избера да обичам и да не отвръщат на чувствата ми, защото съм изживяла това да бъдеш обичан, а самият ти да си студен и е ужасно... по-добре е поне да чувстваш нещо (ако ще и да е болка), но не и сърцето ти да остава леденостудено и безчувствено.
цитирай
12. mitra - "За" и "против" еднопосочната любов...
29.10.2010 10:05
Аз пък изживявам това да обичам, а да не ме обича...собственият ми съпруг. Нещо повече, да ми казва - не ти ли стига, че не ти изневерявам. Физически. Но иначе кисне на компа да се лиготи със своя позната, която сваля. А на мен ми казва: "Обичам те, не правя глупости, вече съм стар за тия неща. Иди си легни, аз още малко ще поразпусна на компа и идвам...". И в същото време флиртува с нея и водят от онези разговори, нали ги знаете, в които не се говори за свалка, но общият тон на разговора е полуеротичен и обещаващ бъдеще...
Ето защо, скъпа, аз съм категорично против да обичам, а да не ме обичат. Защото съм парализирана от несподелеността. Защото се чувствам стара, грозна и ненужна. Така липсата на любов унищожава целия ми живот, не само тъжния свят с мъжа ми...
Дали само мен да обичат? Ако няма как да е споделено, предпочитам този вариант - поне ще се чувствам значима....
След толкова преживяна не-любов, да живее егоизмът!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackie
Категория: Лични дневници
Прочетен: 220009
Постинги: 68
Коментари: 152
Гласове: 370
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930